Skip to content Skip to footer

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejsza polityka prywatności strony internetowej dostępnej pod adresem internetowym www.drogazawodowa.pl (dalej
jako: „Strona” lub „Strona Internetowa”) ma charakter informacyjny, co oznacza, że nie jest ona źródłem obowiązków dla
użytkowników Strony. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych
przez Administratora na Stronie Internetowej, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa
osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania na Stronie Internetowej plików cookies oraz narzędzi
analitycznych.

Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Strony Internetowej oraz jej właścicielem jest:

NAUCA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Gdyni (adres siedziby: ul. Hutnicza 3, 81-212 Gdynia
i adres do doręczeń: ul. Włodka 16B, 86-300 Grudziądz); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS 0000728103; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd
Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w
wysokości: 5 000 zł; NIP: 9581691044; REGON: 369986877, adres poczty elektronicznej: biuro@drogazawodowa.pl.
(dalej jako „Administrator” lub „Właścicielem”)
Szybki kontakt z nami:

  • mail: biuro@drogazawodowa.pl
  • formularz kontaktowy dostępny na Stronie
  • pisemnie lub osobiście pod adresem: ul. Włodka 16B, 86-300 Grudziądz

Dane osobowe na Stronie Internetowej przetwarzane są przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej „RODO” lub
„Rozporządzenie RODO”. Oficjalny tekst Rozporządzenia RODO: http://eur-lex.europa.eu/legalcontent/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

Korzystanie ze Strony Internetowej jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez
korzystającego ze Strony Internetowej użytkownika jest dobrowolne, z zastrzeżeniem przypadków, gdy jest to konieczne
dla skorzystania z niektórych funkcjonalności Strony Internetowej, w tym np. formularza kontaktowego. Niepodanie w
przypadkach i w wymaganym zakresie danych osobowych koniecznych dla skorzystania z określonej funkcjonalności Strony
skutkuje brakiem możliwości korzystania z tej funkcjonalności. Każdorazowo zakres danych wymaganych do skorzystania z
funkcjonalności Strony wskazany jest przez Administratora na Stronie Internetowej (np. przed wypełnieniem formularza
kontaktowego).

Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których przetwarzane przez niego dane
osobowe dotyczą, a w szczególności jest odpowiedzialny i zapewnia, że zbierane przez niego dane są: (1) przetwarzane
zgodnie z prawem; (2) zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu
niezgodnemu z tymi celami; (3) merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane; (4)
przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia
celu przetwarzania oraz (5) przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w
tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem
lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.

Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o
różnym prawdopodobieństwie i wadze zagrożenia, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne,
aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z niniejszym rozporządzeniem i aby móc to wykazać. Środki te są w razie potrzeby
poddawane przeglądom i uaktualniane. Administrator stosuje środki techniczne zapobiegaj

ZASTRZEŻENIE PRAWNE

Niniejsza Strona ma charakter informacyjny, umożliwia zapoznanie się z produktami lub usługami Właściciela Strony oraz
kontakt z nim m.in. poprzez złożenie zapytania ofertowego za pomocą formularza kontaktowego. Na Stronie dostępny może
być także newsletter, którego przedmiotem będzie informowanie o działaniach Właściciela Strony, aktualnościach i nowych
produktach i usługach Właściciela Strony. Prawem właściwym dla Strony oraz niniejszego regulaminu i zawieranych na jego
podstawie umów jest prawo polskie.

Strona nie jest sklepem internetowym i nie jest za jej pośrednictwem możliwe zawarcie umowy sprzedaży (oznacza to m.in.,
że reklamy, cenniki i inne informacje o produktach zamieszczone na Stronie nie powinny być traktowane jako oferta, a
ewentualnie jako zaproszenie do zawarcia umowy). Zawarcie umowy sprzedaży może nastąpić na skutek zapytania
ofertowego skierowanego do Właściciela Strony oraz dopiero po uzgodnieniu przez strony szczegółowych warunków takiej
umowy – zawarcie i warunki takiej umowy uregulowane są jednak odrębną umową sprzedaży lub odrębnymi ogólnymi
warunkami sprzedaży produktów przez Właściciela Strony, które zostaną udostępnione przez niego.

PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH

Administrator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim –
spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: (1) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie
swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; (2) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania
umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy; (3) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
lub (4) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają
interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w
szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.

Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora wymaga każdorazowo zaistnienia co najmniej jednej z podstaw
wskazanych powyżej. Konkretne podstawy przetwarzania danych osobowych Usługobiorców Strony Internetowej przez
Administratora są wskazane w kolejnym punkcie polityki prywatności – w odniesieniu do danego celu przetwarzania danych
osobowych przez Administratora.

CEL, PODSTAWA I OKRES PRZETWARZANIA DANYCH NA STRONIE INTERNETOWEJ

Każdorazowo cel, podstawa i zakres oraz odbiorcy danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika z działań
podejmowanych przez danego Usługobiorcę na Stronie Internetowej.
Administrator może przetwarzać dane osobowe na Stronie Internetowej w następujących celach, na następujących
podstawach, w okresach oraz w następującym zakresie:

Cel przetwarzania
danych
Podstawa prawna przetwarzania danychOkres przechowywania danych
Wykonanie umowy o
świadczenie Usługi Elektronicznej lub
podjęcie działań na
żądanie osoby, której
dane dotyczą, przed
zawarciem umowy
Artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia
RODO (wykonanie umowy) – przetwarzanie jest niezbędne do
wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do
podjęcia działań na żądanie osoby, której
dane dotyczą, przed zawarciem umowy
Dane są przechowywane przez okres
niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej
umowy o świadczenie usług
elektronicznych z Administratorem.
Przesyłanie informacji
handlowych, w tym
marketing
bezpośredni, przy
użyciu
telekomunikacyjnych
urządzeń końcowych
(np. e-mail, telefon)
lub automatycznych
systemów
wywołujących
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia
RODO (prawnie uzasadniony interes
administratora) – przetwarzanie jest
niezbędne do celów wynikających z
prawnie uzasadnionych interesów
Administratora, do jakich należy
marketing bezpośredni – polegający na
dbaniu o interesy i dobry wizerunek
Administratora, jego Strony Internetowej
oraz dążeniu do sprzedaży produktów lub
usług – na przykład w związku z
wyrażeniem uprzedniej zgody przez
osobę, której dane dotyczą (np. podczas
zapisu na Newsletter), na przesyłanie
informacji handlowej przy użyciu
telekomunikacyjnych urządzeń
końcowych, takich jak e-mail lub telefon,
w zależności od zakresu udzielonej zgody.
Dane są przechowywane przez okres
istnienia prawnie uzasadnionego interesu
realizowanego przez Administratora, nie
dłużej jednak niż przez okres
przedawnienia roszczeń Administratora
w stosunku do osoby, której dane
dotyczą, z tytułu prowadzonej przez
Administratora działalności gospodarczej.
Okres przedawnienia określają przepisy
prawa, w szczególności Kodeksu
Cywilnego (podstawowy termin
przedawnienia dla roszczeń związanych z
prowadzeniem działalności gospodarczej
wynosi trzy lata, a dla Umowy Sprzedaży
dwa lata).
Administrator nie może przetwarzać
danych w celu marketingu
bezpośredniego w przypadku wyrażenia
skutecznego sprzeciwu w tym zakresie
przez osobę, której dane dotyczą.
Dodatkowo w przypadku, gdy podstawą
przetwarzania jest wyrażona zgoda, dane
przechowywane są do momentu
wycofania zgody przez osobę, której dane
dotyczą na dalsze przetwarzanie jej
danych w określonym w tej zgodzie celu,
lecz bez wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na
podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Ustalenie,
dochodzenie lub
obrona roszczeń jakie
może podnosić
Administrator lub jakie
mogą być podnoszone
wobec Administratora
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia
RODO – przetwarzanie jest niezbędne do
celów wynikających z prawnie
uzasadnionych interesów Administratora
– polegających na ustaleniu, dochodzeniu
lub obronie roszczeń jakie może podnosić
Administrator lub jakie mogą być
podnoszone wobec Administratora
Dane są przechowywane przez okres
istnienia prawnie uzasadnionego interesu
realizowanego przez Administratora, nie
dłużej jednak niż przez okres
przedawnienia roszczeń w stosunku do
osoby, której dane dotyczą, z tytułu
prowadzonej przez Administratora
działalności gospodarczej. Okres
przedawnienia określają przepisy prawa,
w szczególności kodeksu cywilnego
(podstawowy termin przedawnienia dla
roszczeń związanych z prowadzeniem
działalności gospodarczej wynosi trzy
lata).
Korzystanie ze Strony
Internetowej i
zapewnienie jej
prawidłowego
działania
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia
RODO (prawnie uzasadniony interes
administratora) – przetwarzanie jest
niezbędne do celów wynikających z
prawnie uzasadnionych interesów
Administratora – polegających na
prowadzeniu i utrzymaniu Strony
Internetowej
Dane są przechowywane przez okres
istnienia prawnie uzasadnionego interesu
realizowanego przez Administratora, nie
dłużej jednak niż przez okres
przedawnienia roszczeń Administratora
w stosunku do osoby, której dane
dotyczą, z tytułu prowadzonej przez
Administratora działalności gospodarczej.
Okres przedawnienia określają przepisy
prawa, w szczególności kodeksu
cywilnego (podstawowy termin
przedawnienia dla roszczeń związanych z
prowadzeniem działalności gospodarczej
wynosi trzy lata).
Prowadzenie statystyk
i analiza ruchu na
Stronie Internetowej
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia
RODO (prawnie uzasadniony interes
administratora) – przetwarzanie jest
niezbędne do celów wynikających z
prawnie uzasadnionych interesów
Administratora – polegających na
prowadzeniu statystyk i analizie ruchu na
Stronie Internetowej celem poprawy
funkcjonowania Strony Internetowej
Dane są przechowywane przez okres
istnienia prawnie uzasadnionego interesu
realizowanego przez Administratora, nie
dłużej jednak niż przez okres
przedawnienia roszczeń Administratora
w stosunku do osoby, której dane
dotyczą, z tytułu prowadzonej przez
Administratora działalności gospodarczej.
Okres przedawnienia określają przepisy
prawa, w szczególności kodeksu
cywilnego (podstawowy termin
przedawnienia dla roszczeń związanych z
prowadzeniem działalności gospodarczej
wynosi trzy lata).

ODBIORCY DANYCH NA STRONIE INTERNETOWEJ

Dla prawidłowego funkcjonowania Strony Internetowej konieczne jest korzystanie przez Administratora z usług podmiotów
zewnętrznych (takich jak np. dostawca oprogramowania). Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów
przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i
organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane
dotyczą.

Przekazanie danych przez Administratora nie następuje w każdym wypadku i nie do wszystkich wskazanych w polityce
prywatności odbiorców lub kategorii odbiorców – Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne
do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania.

Dane osobowe mogą być przekazywane przez Administratora do państwa trzeciego, przy czym Administrator zapewnia, że
w takim przypadku odbywać się to będzie w stosunku do państwa zapewniającego odpowiedni stopień ochrony – zgodny z
Rozporządzeniem RODO, a w przypadku innych państw, że przekazanie odbywać się będzie na podstawie standardowych
klauzul ochrony danych. Administrator zapewnia, że osoba, której dane dotyczą ma możliwość uzyskania kopii swoich
danych. Administrator przekazuje zebrane dane osobowe jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do
zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.

Dane osobowe Usługobiorców Strony Internetowej mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom
odbiorców:

  • dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne,
    umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym Strony Internetowej i
    świadczonych za jego pośrednictwem usług elektronicznych
    (w szczególności dostawcy oprogramowania
    komputerowego do prowadzenia Strony Internetowej, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy
    oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Administratorowi) – Administrator
    udostępnia zebrane dane osobowe użytkownika Strony wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie
    jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego
    z niniejszą polityką prywatności.
  • dostawcy usług prawnych i doradczych zapewniający Administratorowi wsparcie księgowe, prawne lub
    doradcze
    (w szczególności kancelaria prawna) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe użytkownika
    Strony wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do
    zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.

PROFILOWANIE NA STRONIE

Rozporządzenie RODO nakłada na Administratora obowiązek informowania o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji,
w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia RODO, oraz – przynajmniej w tych przypadkach –
istotne informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego
przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą. Mając to na uwadze, Administrator podaje w tym punkcie polityki
prywatności informacje dotyczące możliwego profilowania.

Profilowanie na Stronie polega na automatycznej analizie lub prognozie zachowania danej osoby na Stronie np. poprzez
przeglądanie strony konkretnego Produktu na Stronie. Warunkiem takiego profilowania jest posiadanie przez
Administratora danych osobowych danej osoby, aby móc jej następnie przesłać np. kod rabatowy.

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym
przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią
wpływa.

PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

Prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia – osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania
od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”)
lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do
przenoszenia swoich danych. Szczegółowe warunki wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21
Rozporządzenia RODO.

Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na
podstawie wyrażonej zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia RODO), ma prawo do
cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie
zgody przed jej cofnięciem.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa
polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.

Prawo do sprzeciwu – osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw –
z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art.
6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes administratora), w tym profilowania na
podstawie tych przepisów. Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba
że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i
wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Prawo do sprzeciwu dot. marketingu bezpośredniego – jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu
bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania
dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie
jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

W celu realizacji uprawnień, o których mowa w niniejszym punkcie polityki prywatności można kontaktować się z
Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora
wskazany na wstępie polityki prywatności.

COOKIES NA STRONIE INTERNETOWEJ I ANALITYKA

Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i
zapisywane po stronie osoby odwiedzającej Stronę Internetową (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na
karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający naszą Stronę Internetową).
Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj:
https://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie.

Administrator może udostępnić na Stronie narzędzie do łatwego i aktywnego zarządzania plikami Cookies – dostępne po
pierwszym wejściu na Stronę, a następnie dostępne w stopce Strony. Aktywne zarządzanie pozwala między innymi na
sprawdzenie jakie pliki Cookies są lub mogą być zapisywane podczas korzystania ze Strony, a także na wybór i późniejszą
zmianę zakresu i celów stosowania plików Cookies w odniesieniu do urządzenia i osoby odwiedzającej Stronę.
Rozpoczynając korzystanie ze Strony osoba odwiedzająca zostanie poproszona o wybór ustawień dotyczących plików
Cookies. Możliwa jest późniejsza ich zmiana poprzez zmianę ustawień w ramach tego narzędzia dostępnego na stronie.

Administrator w polityce prywatności przekazuje szereg informacji dotyczących stosowania plików Cookie na Stronie, ich
rodzajów i celów stosowania oraz zarządzania nimi z wykorzystaniem np. ustawień przeglądarki internetowej i/lub
narzędzia do zarządzania plikami Cookies dostępnego na Stronie. Administrator zachęca do korzystania z narzędzia do
zarządzania plikami Cookies dostępnego na Stronie, które pozwala w łatwy sposób aktywnie zarządzać plikami Cookies
podczas korzystania ze Strony, a w razie braku jego dostępności do zapoznania się poniższymi informacjami dot. m.in.
zarządzania plikami Cookies z poziomu przeglądarki.

Pliki Cookies, które mogą być wysyłane przez Stronę Internetową można podzielić na różne rodzaje, według następujących
kryteriów:

Ze względu na ich dostawcę:
1) własne (tworzone przez
Stronę Internetową
Administratora) oraz
2) należące do osób/podmiotów
trzecich (innych niż
Administrator)
Ze względu na ich okres
przechowywania na urządzeniu
osoby odwiedzającej Stronę
Internetową:

1) sesyjne (przechowywane do
czasu opuszczenia Strony
Internetowej lub wyłączenia
przeglądarki internetowej)
oraz
2) stałe (przechowywane przez
określony czas, zdefiniowany
przez parametry każdego pliku lub do czasu ręcznego
usunięcia)
Ze względu na cel ich stosowania:
1) niezbędne (umożliwiające
prawidłowe funkcjonowanie
Strony Internetowej),
2) funkcjonalne/preferencyjne
(umożliwiające dostosowanie
Strony Internetowej do
preferencji osoby odwiedzającej
stronę),
3) analityczne i wydajnościowe
(gromadzące informacje o sposobie korzystania ze Strony
Internetowej)
marketingowe, reklamowe i
społecznościowe (zbierające
informacje o osobie
odwiedzającej Stronę Internetową
w celu wyświetlania tej osobie
reklam, ich personalizacji,
mierzeniu skuteczności i
prowadzenia innych działań
marketingowych w tym również
na stronach internetowych
odrębnych od niniejszej Strony,
takich jak portale
społecznościowe albo inne strony
należące do tych samych sieci
reklamowych co Strona
Internetowa)

Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze Strony
Internetowej w następujących konkretnych celach:

Cele stosowanie plików Cookies
Strony Internetowej
Administratora

zapamiętywania danych z wypełnianych formularzy (pliki Cookies niezbędne
lub/i funkcjonalne/preferencyjne)
zapamiętywania danych z wypełnianych formularzy (pliki Cookies niezbędne
lub/i funkcjonalne/preferencyjne)
zapamiętywania danych z wypełnianych formularzy (pliki Cookies niezbędne
lub/i funkcjonalne/preferencyjne)

Sprawdzenie w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych, jakie pliki Cookies (w tym okres funkcjonowania plików
Cookies oraz ich dostawca) są wysyłane w danej chwili przez Stronę Internetową jest możliwe w następujący sposób:

W przeglądarce Chrome:
(1) w pasku adresu kliknij w
ikonkę kłódki po lewej stronie, (2)
przejdź do zakładki „Pliki cookie”.
W przeglądarce Firefox:
(1) w pasku adresu kliknij w ikonkę
tarczy po lewej stronie, (2) przejdź do
zakładki „Dopuszczone” lub
„Zablokowane”, (3) kliknij pole
„Ciasteczka śledzące między
witrynami”, „Elementy śledzące
serwisów społecznościowych” lub
„Treści z elementami śledzącymi”
W przeglądarce Internet Explorer:
(1) kliknij menu „Narzędzia”, (2)
przejdź do zakładki „Opcje
internetowe”, (3) przejdź do
zakładki „Ogólne”, (4) przejdź do
zakładki „Ustawienia”, (5) kliknij
pole „Wyświetl pliki”
W przeglądarce Opera:
(1) w pasku adresu kliknij w
ikonkę kłódki po lewej stronie, (2)
przejdź do zakładki „Pliki cookie”.
W przeglądarce Safari:
(1) kliknij menu „Preferencje”, (2)
przejdź do zakładki „Prywatność”, (3)
kliknij w pole „Zarządzaj danymi
witryn”
Niezależnie od przeglądarki, za
pomocą narzędzi dostępnych np.
na stronie:

https://www.cookiemetrix.com/
lub: https://www.cookiechecker.com/

Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików
Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki
internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania
plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Strony Internetowej.

Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików
Cookies przez naszą Stronę Internetową – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia
przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich
samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki
internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):
w przeglądarce Chrome
w przeglądarce Firefox
w przeglądarce Opera
w przeglądarce Safari
w przeglądarce Microsoft Edge

Administrator może korzystać na Stronie Internetowej z usług Google Analytics dostarczanych przez firmę Google Ireland
Limited (Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia). Usługi te pomagają Administratorowi prowadzić statystyki i
analizować ruch na Stronie Internetowej. Gromadzone dane przetwarzane są w ramach powyższych usług do generowania
statystyk pomocnych w administrowaniu Stroną Internetową i analizie ruchu na Stronie Internetowej. Dane te mają
charakter zbiorczy. Administrator korzystając z powyższych usług na Stronie Internetowej gromadzi takie dane jak źródła i
medium pozyskania osób odwiedzających Stronę Internetową oraz sposób ich zachowania na Stronie Internetowej,
informacje na temat urządzeń i przeglądarek z których odwiedzają stronę, IP oraz domenę, dane geograficzne oraz dane
demograficzne (wiek, płeć) i zainteresowania.

Możliwe jest zablokowanie w łatwy sposób przez daną osobę udostępniania do Google Analytics informacji o jej aktywności
na Stronie Internetowej – w tym celu można na przykład zainstalować dodatek do przeglądarki udostępniany przez firmę
Google Ireland Ltd. dostępny tutaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.

W związku z możliwością korzystania przez Administratora na Stronie Internetowej z usług reklamowych i analitycznych
dostarczanych przez Google Ireland Ltd., Administrator wskazuje, że pełna informacja o zasadach przetwarzania danych
osób odwiedzających Stronę Internetową (w tym informacji zapisanych w plikach Cookies) przez Google Ireland Ltd.
znajduje się w polityce prywatności usług Google dostępnej pod adresem internetowym:
https://policies.google.com/technologies/partner-sites.

ODESŁANIA

Strona może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator namawia by po przejściu na inne strony,
zapoznać się z regulaminem i polityką prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko niniejszej
Strony.

KONTAKT Z NAMI

W razie jakichkolwiek problemów lub pytań związanych z korzystaniem ze Strony lub innych pytań prosimy o kontakt z
Właścicielem Strony:

  • mail: biuro@drogazawodowa.pl
  • formularz kontaktowy dostępny na Stronie
  • pisemnie lub osobiście pod adresem: ul. Włodka 16B, 86-300 Grudziądz